LiveStation Message


Life Is Too Short,
Break The Rules, Forgive Quickly,
Kiss Slowly, Love Truly,
Laugh Uncontrollably,
And Never Regret Anything
That Made You Smile.
Life May Not Be The Party
We Hoped For,
But While We're Here, We Should Dance...

Friday, August 28, 2009

无题

我什么都不要。。。
只要回
我失去的
方向。。。

2 comments:

cheetheng said...

好久沒來了。。哈!
至少你知道你自己迷失了方向,我到現在還不知道我是走錯路還是怎樣。。

Chwen Lim said...

把迷失的方向 找回来吧
我相信你可以的 加油!

我最近忙考试了
都没时间上来看你的blog
不过希望你一切安好

从哪里跌倒 就从哪里爬起来
祝福你 :)